Lokum nasıl imal edilir?

Genel olarak işletmelerde, lokum yapımında şöyle bir yol izlenmektedir. Önce, şeker çözünebilecegi kadar su ile birlikte kaynatma kazanına konulup, karıştırılarak ısıtılır.  Kullanılacak suyun geri kalan kısmında ise nişasta süspansiye hale getirilir. Sonra nişasta süspansiyonu  da şeker çözeltisine katılarak karışım karıştırılarak kaynatılır. Kitle belirli bir kıvama erişince ateşten indirilip nişastali tahta tablalara dökülür.12-24 saat tablalarda bekletilip dinlendirilir. Sonra üzerine hindistan cevizi yada pudra şekeri ve nişasta karışımı dökülerek, mermer tezgahlar üzerinde, istenen büyüklük ve şekilde kesilip pudra şekeri ya da hindistan cevizine bulanarak ambalajlanır.

Ürünlerinizde domuz yağı veya domuzdan yapılmış herhangi bir katkı maddesi kullanıyormusunuz?

Ürünlerimizin hiç bir çeşidinde domuz yağı veya domuzdan yapılmış herhangi bir katkı maddesi kullanmıyoruz. Ürünlerimizin tamamı "Halal Food" (Müslüman gıda birlikleri belgelendirme kurulu)  sertifikalarına sahiptir.

Ürünlerde doğal hammaddeler mi kullanılıyor?

 Lokumlarımız doğal yemişler , doğal meyveler ve  doğal gıda boyaları ile üretmektedir. Ürünlerimizin içinde kimyasal   kıvam vericiler,  koruyucular  ,  lezzet verici aromalar, glikoz, mısır şurubu, suni tatlandırıcılar, gıda boyası, renklendiriciler vb.  katkı maddeleri bulunmaz. Örneğin güllü lokumu gül yaprakları ile lezzetlendirir, pancardan elde edilen  doğal  kırmızı ile renklendiririz.  Sarı , turuncu, yeşil vb. diğer renkleri ise havuç, ısırgan otu yonca vb. bitkilerden elde edilen doğal renklerden sağlarız.

  
Sipariş ettiğim ürünler elime  ne zaman geçer?

Haftaiçi saat 15.00'a kadar vereceğiniz siparişler aynı gün içerisinde size gönderilecektir15.00'dan sonra verilen siparişlerin gönderimi bir sonraki iş gününde sağlanacaktır. İstanbul içinde siparişleriniz kargoya verilmeye müteakip ertesi gün elinizde olur. İstanbul dışında bu süre 2-3 gündür.
   

Verdiğim siparişi teslim aldım ama ben bu ürünü istemiyorum, ne yapabilirim? Peki siparişimin içindeki ürünlerden biri bozuk/kırık çıkarsa ne yapmalıyım?

 

Siparişinizde kusurlu ya da yanlış bir ürün ulaşması halinde iade ve değişim hakkınızı kullanabilirsiniz. Ancak TTK gereğince gıda maddeleri, içecekler veya diğer günlük tüketim maddeleri için cayma hakkı bulunmuyor. Siparişinizle ilgili sizi mutsuz eden herhangi bir durumda bize [email protected]  mail adresinden ya da 0 216 4411082  numaralı telefondan ulaşabilirsiniz.

   
Yurt dışından sipariş verebilir miyim?

Evet yurt dışından sipariş verebilir, ödeme için PAY PAL sistemini kullanabilirsiniz.

Kredi kartı ile ödemelerde kart bilgilerim güvence altında mı ?

Evet , kredi kartı kullanımlarınız SSL  sertifikası ile  güvence altına alınmıştır. Biz dahil hiç kimse kart bilgilerinize ulaşamaz. Ayrıca Pay Pal ödeme sistemini kullanarak kart bilgilerinizi hiç girmeden de ödeme yapabilirsiniz.